ÇUKURCUMA,CIHANGIR,GALATASARAY and MINI MAC HAUL



I was in a depressed mood today in the afternoon.I dont know why.I had a pretty lunch break strolling down to Çukurcuma and Istiklal and then Cihangir again...There are pretty shops at Çukurcuma.I love accessories and I find so many second hand boutiques there...Today I went to MAC COSMETICS counter (yes,I couldn't resist to black collection!).I checked out the mineralize eyeshadows of the black collection.The shimmery black one was out of stock and I didn't pick one from the collection.The guy working there chatted me about how to define them and use them.I saw the black creme eyeshadow(MAC CREAM COLOUR BASE IN BLACK) in the pot and decided to go for it.I also wanted a new lipgloss so I bought MAC Dazzleglass in RUE D'ROUGE gloss.I also checked out whats new@my favorite vintage boutique SEYMEL.I love buying vintage cluthes from there.

Bugün depresif bi moddaydım öğleden sonra.Sabah bişeyim yoktu.Öğle yemeğim güzeldi Cihangir'den Çukurcuma'ya,ordan Galatasaray ve Istiklal'e geçtik.Istiklal'de MAC kozmetik'e uğradım.Black koleksiyonunun çekiciliğine karşı koyamadım.MAC CREAM COLOUR BASE'in black rengini aldım.krem far etkisi var.ıslak görüntü veriyor.daha ne diyim bilmem...Bu arada Mac'de çalışan çocukla sohbet ettik koleksiyonlar hakkında.En büyük koleksiyonerlerden biri olduğumu ve MAC'in bağımlıların üye olduğu sitelere üye olduğumu söyledim.Takip ediyor musunuz bilmiyorum specktra falan var dedim evet internetten takip ediyoruz bakıyoruz dedi...bu arada MAC'e çıkan ara sokakdaki Seymel yolumun üstündeydi.Önünden geçerken vitrine yapıştım.Herşeye bakamayacağımdan uğramadım ama en yakın zamanda zoom'lamaya gideceğim.Resimlerim arkadaşımda kaldı alınca paylaşırım bugün çektiklerimi...Bu ara HAYKO CEPKİN'in Ölüyorum şarkısı üst üste dinlediğim yegane şarkıdır...Hatta ilk dinlediğimde gözlerimden yaşlar aktı...Derinlerde biyerlerden dokunuyor şarkının sözleri...İnsan kendisine bakıyor ve geriye dönüyor.İçinde seni üzen ne kaldıysa dün değilde şimdi yaşamışsın hissi veriyor.Acı veren herşey üstünden zaman geçtikte bizi güçlendirmiyor da neye yarıyor? Yıllar geçtikte daha güçlü olmamız da bundan değil midir?

törpülenmis tirnaklarim
güçsüzdüm ben de avlandim
birer birer neyim mi kalir geriye baksam da
herseyim olmus bilmece
çözdükçe gördüm iskence
birer birer neyim mi kalir geriye baksam da
bir basima kaldim simdi
nerde hata yaptim bilmem ki
birer birer neyim mi kalir geriye baksam da


ne kaldi bak ellerimde
biliyorum gülüyorsun
her adimim daha derine
ölüyorum...

Comments