"Sequin" yoksa,ben yokum!

Yılbaşında ne kadar parlar o kadar iyi.Nekadar siyah okadar iyi.Ne kadar pullu o kadar iyi...Yani yılbaşında napın edin allanıp pullanın.Bu sene pul+siyah+leopar+rock chic+dantel modasına rüzgarına siz de kapılın.Yeterki yeniyıla parıltısız pulsuz simsiz girmeyin.Hayat kısa unutmayın.Yılbaşı gecesi için ilham kaynaklarım şekildeki gibidir...

New Year Eve
New Year Eve, glamrockgal tarafından Suzy Smith bags ile yaratıldı




Polyvore'da hayalimdeki seti bulamadım kendi Yılbaşı gecesi styling'imi kendim yaptım.Betsey Johnson siyah parıltılı elbiseye bayıldım...


Red is Rich
Red is Rich, glamrockgal tarafından Christian Louboutin shoes ile yaratıldı



KIRMIZI!Bu stylingde kırmızının engellenemez zenginliğini yansıttım.Yılbaşı gecesini düşünerek kombinledim.Kırmızı kışın seviyorum yazın değil...



Numero Korea'dan İlham...<<< num2

num3

num4
this is high!

num5

num1
omuzlarım çok yüksek

ISTANBUL FASHION ADDICT RADARINA TAKILANLAR:

Tabe Kıyamet'den ilham...<<< tab3

tab1
malesef bu elbise tükenmiş.

tab2
Beni ısıt

ve son olarak yılbaşı gecesi seçeneklerinde...Özlem Süer House-Nişantaşı radarda olanlardan...

özlemsüerhouse

MAC'DEN NE ALDIM?

Akmerkez Mac Cosmetics'den aldığım takma kirpikleri yılbaşı gecesi kullanmayı düşünüyorum.Gayet eğlenceli gözüküyor ve etkileyici;)

fotoğraf
@MAC AKMERKEZ

MACDO
mac inspiration babe
redlips

kırmızı dudaklar.mükemmel:)

stil demişken...

Leigh Lezark
Leigh Lezark via StockholmStreetStyle.tost makinasıyla yada ütüyle ütünlenmiş gibi duran aşırı düz saçlarını seviyorum.

Comments

Anonymous said…
I like new year styling that you chose..Red and Black..
amber philo said…
amazing& perfect work