ELLE TÜRKİYE MAY 2010 ISSUE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ELLE'in Mayıs sayısı öyle kalın ki taşımakta zorlandım...Üstüne o kalın sayının 3 ayrı ek var: Wedding, Sezonun Erkek Modası Rehberi ve Ankara Alışveriş Rehberi.Ankara'lı yakın arkadaşıma hemen söyleyeyim o da Mayıs sayısını alsın diyorum.Dergilerin 2 önemli sayıları vardır: Eylül ve Mayıs.Çünkü birisi kış birisi yaz modası hakkında herşeyi verir tüm fikirleri...Sevgili über-stil sahibi erkekleri düşünüp erkek modası eki verdiği için Elle Türkiye'yi ayrı bi tebrik etmek lazım.Bu arada sevdiğim moda editörleri Melis Ağazat ve Hafize Çeliktürk'ün işlerini de detaylı incelemek için can atıyorum(şimdilik göz gezdirdim ama detaylı çalışacağım bu sayıdaki editorial'larını masaya yatırıp.Melis Ağazat'ın da Elle'e renk getirdiğini düşünüyorum bence başarılı bi transfer oldu :) Rengarenk editoriallar,yeni sezon ve yaz renkleri,cıvıl cıvıl kıyafet seçimleri ile Elle içimi açtı.Zero colamı yudumlarken dopdolu dergiyi karıştırıyorum.Nasıl unuturum? Kapak kızı: Tuğçe Kazaz.Melis Ağazat onu çok güzel giydirmiş çekimlere bayıldım.Çiçekli etekler ve kot büstiyerler,denim pantalonlar ve çiçekli gömlekler...Herşey iştah kabartıcı.HOŞGELİN YAZ 2010!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FASHION EDITORS OF ELLE TÜRKİYE @WORK

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
çekim için seçilen aksesuarlar-ELLE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
last 3 photos via elle turkiye facebook page

Comments

Unknown said…
seni de bir gün moda editörü olarak görmek istiyoruzzzzzzzz :)