CİHANGİR'DE İKİNCİ EL VE VINTAGE BUTİK KEŞFİM: MY PERA 1960

DSC04775
ben beyaz ceketli modelin üzerindeki siyah omuzdan askılı çantayı aldım.editorial çekimlerde yakında blogda:)
DSC04773

DSC04779

DSC04774

DSC04777

DSC04778

DSC04781

DSC04780


DSC04776

DSC04785
ikinci el çantalar ve aksesuarlar

Geçtiğimiz haftalarda çok güzel bi butik keşfettim.Cihangir'den Çukurcuma'ya elimde fotoğraf makinem aklımda binbir tilki yürüken karşıma ilk çıkan yer oldu.Butik küçük ama sevimli.Merdivenleri inip içeri girdiğimde butik sahibi Türkan Hanım içeride beni karşıladı.Laf lafı açtı,butiğin hikayesini dinledim.Vintage ve ikinci el ürünler var butikte.Bir de kendi tasarımları var.Tasarımları olan kolyeleri ben beğendim.Kendisi de çok zevkli ve canayakın bir butik sahibi:) Butikte aksesuarlar,çantalar,elbiseler ve çok güzel vintage gözlükler var.Aklımda kalan denediğim bi Nina Ricci gözlük var...hala aklımda.Fotoğrafları bugün ancak paylaşabiliyorum.Yoğunluktan artık neredeyse geceleri uyuyamacağım...

DSC04784
Türkan Hanım'ın kendi tasarımı kolye

DSC04782
Türkan Rodoplu- kendi tasarımı elbise çok güzel

DSC04772

Comments

leinti nti said…
the multi colour knitted dress is AMAZING. yet is that a chanel bag hanging there or do my eyes deceive me? :)
DREAMY said…
oooo some GORgeous bags in there!
Anonymous said…
I love with your vintage-finds
re leinti nti: knitted dress is a design of Ms.Türkan,she has cool designs :)

re DREAMY: I totally agree!:)

re anonymous: thanx<3 :)
mp + cp said…
so cool. i miss istanbul.
Marlene said…
where exactly is this shop? i'm from berlin and going to vistit the city in two weeks, i'd be happy bout reply..
Marlene said…
sorry, where exactly is this shop (inbak?..)? it looks great. we are a little crowd from berlin, which is going to visit the city in two weeks. i'd be so thankful bour reply, pleease :) and please continue your blog like this, i made it as a bookmark and i'll visit it before every trip to istanbul. greeting, Marlene, Timon, Fred, Carl, Susann, Lillyane.
re Marlene: hi! Thank you for beautiful comments.The shop is called my pera (not inbak) and its at cihangir's back street,entering to cukurcuma.it may be kinda hidden in backstreets.Cihangir is in Taksim.Have a great trip! and enjoy Istanbul!

Burcu