HAKAN YILDIRIM FOR KOTON DAVETIYEM VE ALDIĞIM ELBİSEM

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Koton vitrini bağırıyor: HAKAN YILDIRIM for KOTON...Benim aldığım elbisenin siyah versiyonu.LBD.

Haftasonu alışverişte Koton'un vitrini dikkatimi çekti.Hakan Yıldırım for Koton mu yazıyordu ne? ben mi yanlış görüyordum? Nezaman Koton mağazalarına sorsam sadece yurtdışı için hazırlandı o koleksiyon Türkiye'de satılmayacak cevabı alıyordum.Derken Türkiye'de satmaya karar vermişler.En son Bora Aksu for Koton'dan harika parçalar almıştım.Son günler Zac Posen for Target haberlerini kıskanarak okuyordum ki gururumuz Hakan Yıldırım'ın ıstanbul Fashion Days'de de takip ettiğim Koton için tasarladığı kıyafetlerin az bi bölümü gelmişti.Devamı da gelecekmiş.Yılan hikayesine dönen gelecek gelmeyecek tartışmaları Koton'da sona ermiş ve koleksiyon raflarda!:) Koleksiyondaki en beğendiğim straples parçanın pembesini denedim siyahını denedim ve pembeye karar verdim.Çünkü tam yaz rengi ve bilirsiniz...pembe gönlüm sende.Istanbul Fashion Days fotoğraflarını karıştırdım ve "runway" versiyonu sarısını buldum.Sarıyı da Didem Soydan giymiş defilede.Koleksiyondan raflarını ilk alan ürünler(first arrivals) arasında t-shirtlerde vardı aklım hala onlarda.Bu haftaya da Koton davetiyemle başladım.Hakan Yıldırım for Koton koleksiyonunu haftaiçi bir kahvaltı partisiyle tanıtacaklar.Hakan Yıldırım da orda olacakmış.davetiyede öyle yazıyor.İşte olmasam giderdim süper olurdu ama işte olacağım:/ Ben bu davetleri haftasonu verebilseler de gitsem diyorum ama haftaiçi olduğu için gidemeyeceğim.Ama zaten ben koleksiyonu biliyorum ve alışverişimi de onlardan önce yaptım:) Hakaan yani Hakan Yıldırım tasarımlarını bizlerle buluşturan Koton'a da teşekkür ederim.Gardırobumda,koleksiyonuma Hakan Yıldırım'ları nereye koyuyorum?Kate Moss for Top Shop elbiselerimin yanına.Onların yanında vintage elbiselerim var...Seviyorum hepsini.Hakan Yıldırım iyiki Koton'la işbirliği yapmış.Çünkü harika bir koleksiyon çıkmış...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
telefonla çekince bukadar olur ama o da bişey herşey sizin için...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
benim neon pembe elbisem...çok güzel :) hakan yıldırım for koton first arrivals...tarafımca keşif.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ilk denediğimde telefonumla fotoğrafını çektim ama rengi farklı çıkmış defilenin.halbuki rengi neon pembe:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Didem Soydan ağustos 2009 sonu takip ettiğim Istanbul Fashion Days'de...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
istanbul fashion days'den hakan yıldırım for koton defilesindeki neon sarı versiyonu...fotoğraflar via modaturkiye

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
davetiyem :) ama ben zaten amerikayı keşfettim davetten önce;)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Daha çok stoklayacağım: Hakan Yıldırım for Koton...

Comments

Anonymous said…
lovely dress,I like little black dresses but your pink one is hot!
love the pink dress!

if u want visit my blog! :D
http://fashionsugarbubbles.blogspot.com