NEW STYLING by istanbul fashion addict: WEEKEND TRAVELLER

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

You know what? Don't start a summer if you still don't have a straw hat.Its the essential summer must-have of the moment.And guess what? Philip Lim pants are hotnesss than anything on this Earth now.You should know that wayfarers' has a sister called clubmasters by Ray-Ban.So, you better get the new one if you want to buy a new frame.And espadrilles are very now.tie them on!

I was the weekend traveller this weekend.see where I've been...

Yazlık kombinler hazırlamaya bayılıyorum...Ne diyorduk? Bu yaz eğer hasır bir şapkanız yoksa yaza başlamayın.Nedeni bu yaz hasır şapkasız çıkmak yasak resmen.Okadar moda.Okadar abartı detay.Okadar önemli.Ve Philip Lim dünyanın en çekici mavi pantalonunu yapmış.Olmayacak kadar hoş.Olmuş.Ve bir de wayfarerlerın kız kardeşi çıktı başımıza bildiğiniz clubmasters (yada bilmediğiniz).Yeni bi çerçeve arayışı olanlara duyurulur.Ve espadriller.Olmazsa olmaz.Çok yazlık bir detay.çok da rahatlar:)

Haftasonu gezgini bendim.Gittim, gördüm, geldim, gezdim, tozdum...

Comments

leinti nti said…
nice colour combo.