MY PARFUMES AND NEW BOTTLE FOUNDATION REVIEW

From istanbullu
çok süslü değilim doğallığı seviyorum ama haftasonları hiç doğal değilim tam tersi makyajı ve stil sahibi ayakkabıları,kıyafetleri seviyorum.Haftaiçi nekadar doğalsam haftasonu tam tersiyim.Benim bizzat şahsen kendi makyaj stüdyom.Ummm.Siz nasıl diyor?What's in my makeup bag lately...
From istanbullu

Üst üste seyahatlerimde en sevdiğim şey duty free'lerde bütün yeni parfümleri denemek ve kozmetik alanındaki eski bilgimi konuşturmaktı.Ben günlük hayatımda kapatıcı ve fondöten kullanmıyorum.Ancak parlak baz ve allık yanaklarıma sürmeden edemiyorum.Özellikle bir MAC bağımlısıyken.

Barcelona'da Sephora'nın içinde MAKYAJ OKULU adını verdikleri stüdyoda sadece MAKEUPFOREVER ürünleri vardı, bir de bol dövmeli beyaz tenli sarışın bi makyaj uzmanı.Ben MakeupForEver ürünlerini uzun zamandır internetten izliyordum ve denemek istiyordum cennete düşmüş gibi oldum.Mac'in fondötenleri bende alerji yapıyor.Dior'dan fondöten almıştım ama dedimya fondöten kullanmıyorum.Harika takma kirpikler vardı ama benim gözlerim çok hassas.Rimel alsam kesin içi kuru çıkardı.Ne baksamdı?Ne alsamdı?Elle ve Harpers Bazaarı yıllarca hatmediğim dönemlerde makyaj uzmanları ve ne kullandıkları hakkında röportajlar en sevdiğim ve sakladığım dergi sayfalarıydı.Türk makyaj uzmanları genelde MakeupForEver'dan baz makyaj ürünleri ve fondötenler aldıklarını gösterirlerdi.En azından fotoğraflardaki makyaj çantalarında hep bu marka vardı.Bende kullanmadığım halde fondöten aldım.MA'ya da dedim ki ben şimdi bronzum bi ton açığını ver.Malum önümüz kış.

MakeupForEver'in fondötenini bu haftasonu kullandım ilk defa.Çok başarılı.Çok beğendim.Su bazlı.Ve hafif.Eski ağır fondötenler gibi değil.Cildinizde yokmuş gibi.

Ben çok beğendim.MakeupForever çok başarılı.Bidaha rastgelirsem bi MakeupForever corner'a mutlaka başka ürünler de alacağım.Özellikle fırçaları çok güzeldi...

Comments

Unknown said…
benimde en vazgeçemediğim parçalar allık ve lipgloss. arada pudra çok nadir.
it is true that their products are good but on a foundation i prefer coverage and quality, MUFE has the quality but no coverage, it is water based and it is perfect for the ones who have flawless skin..