MY REVIEW IS PUBLISHED @ VOGUE TÜRKİYE DECEMBER 2010 ISSUE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Wow! I made it and appear on Vogue Türkiye.I wrote a review on Vogue Türkiye's November issue and its published on VOGUE TÜRKİYE's December 2010 issue.That's really cool.In my review I mentioned most on editorials that also appeared at GLOBAL sites- the one called ANDROJEN and stylings of their previous issue.Don't miss to read my review in December 2010 issue! December is my month  :)

*

Vay! Bu ay Vogue Türkiye'de önceki sayı editöryelleri ve içerik hakkındaki yazımı / yorumlarımı ilk sıradan en üstte yayınlamışlar.Okumayan Vogue Türkiye Aralık sayısını almayan kalmasın ! ARALIK benim ayım :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Comments

didem said…
tebrikler! :) dergiyi aldım.inşallah yazılarını moda dergilerinde daha sık okuruz canım
Anonymous said…
harika! huseyin çağlayan konusunda haklısın bence de androjen :)
zehra2000 said…
tebrikler takipteyiz !! blogun süper.

Z.
Yasin Buğra Levent said…
Merhaba Burcu!Ben de senin gibi blog yazarıyım...bugralevent.blogcu.com'da yazıyorum...Sayende Aralık Vogue'unda benim de yorumumun olduğunu öğrendim...Aralık benim de ayım olacak:)Blogunu sıkı takipteyim!Sevgiler...
emre said…
congratz! wow, vogue!

Emre ;)
re didem: saol canım :)

re anonymous: ben istedim ki sadece androjen stil koleksiyonları olan tasarımcılardan parçalar kullanılabilirdi.

re zehra: teşekkürler :)

re yasin buğra levent: selam,aralık'a hızlı başladık ozaman.tebrikler! :)

re emre: thanx! :)