BEYOĞLU,TÜNEL,LAZY BUTİK ...DETAYLARDA KAYBOLDUM

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
art is my breath

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LAZY BUTİK NEW ARRIVALS:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


2010'un son haftasonu detaylarda kayboldum.Kaybolduğum detayları fotoğrafladım.Gözlerim lensim oldu ilgimi çeken ne varsa uzun uzun baktım...2011'e hiç hazır değilim hele ki şu son aylar nefes almadan çok geç saatlere kadar çalıştığım,bilgisayarımın artık ölmek üzere olduğu yeni bir Canon fotoğraf makinesi alacakken yeni bir laptop almak zorunda kaldığım şu ara,hiç modumda değilim 2011 için.2010'u çok mu sevdim? hayır.bir önceki seneyi? Hayır.Sanırım içimdeki "pessimist" dillendi de yazar oldu size beni şikayet ediyor:)

Umarım 2011 sizin için güzel geçer.Ben pek bişey hissetmiyorum 2011 için.Yani oturup hiç düşünmedim.Vaktim olmadı.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bu kapıya galatasaray'da rastladım.Aşağı inip laflamak istedim bilgi almak istedim ama inemedim.Nedense çok anlık yaşıyorum ve keyfim ne isterse onu yapıyorum.Evet,okadar keyfimin kahyasıyım.

Life is mine.derim.

Comments

Sanemiko said…
benim tasarımlarımı çekmişsin hehe pek sevindim görünce:)