ISTANBUL FASHION WEEK 2011 DAY 1 and ECE SÜKAN

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


IFW 1.GÜN:

Istanbul Fashion Week'in ilk gününde kim ne giymiş bakmaya gittim.evet evet.çünkü davetiye göndermeyen moda tasarımcılarının neler yaptıklarıyla ben de ilgilenmiyorum artık.Bloggerların alınmamasını protesto ediyorum.Bu arada tanıdığı olan,modacılarla yakın arkadaş olan yada basında dergilerde çalışan bloggerlar tabiki davetiye sorunu yaşamamışilardır.Dediğim gibi artık bu seneki ifw ye katılan tasarımcılar naptı ilgilenmiyorum. Ama moda haftası stiliyle ilgileniyorum, kim ne giymiş ilgileniyorum.Bugün fuar alanını gezdim ve defile alanını gezdim .Defilelere sadece davetiyelerle aldıkları ve davetiyelerde karaborsa olduğu ve bloggerlar alınmadığı için bende defile izlemedim.Ama yarın bir defileye davetiyem var ona gideceğim. Fuar alanından topladığım broşürler,lookletler,ve moda dergileri (evet en güzeli de moda dergilerinin standlarından şimdiki ve eski edisyonlarını almak) topladım. Gizia defilesi bitimine doğru defile alanına Ece Sükan geldi benim de fotoğraf makinama uber-stil sahibi Ece Sükan takıldı.

ECE SÜKAN IFW 2011 İLK GÜNÜNDE NE GİYMİŞ?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usece sükan @ifw 2011

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aynadaki yansımam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bu arada ilk gün gözlemim:

1-high end çanta takmakla stil sahibi olunmadığını bir kez daha gördüm.

2-Benim de okuduğum kampüs olan santral'deki arnavut kaldırımları topuk düşmanıdır.Kampüse girdiğimde önümde yürüyen hanım kızımız ince ve über yüksek topuklu ayakkabı giymiş.Kaç kere ayağını burktu ben saymayı bıraktım.Yavaş yavaş yürüdü azimle.Ama on kere falan ayağını burktu yılmadı.

3-Garip,rengarenk,sıradışı bazen de göz tırmalayıcı giyinerek dikkat çekmeyi sevenler de bugün ifw'deydi.diğer günlerde öyle olacak.

4-yarın kızlarla Damat&Tween defilesine gidiyoruz.Ne giysem modu on.

5- Bloggerları engelleyemezsiniz.Sevgiler.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MODAYI SEVİYORUM.STİL SAHİBİ İNSANLARI DA.



Comments

Gizzy said…
Ece Sükanın çizmelerine bayıldım yaaa!!!